Yani haritası ya da pusulası olmadan yabancı denizlere sürüklenmiş gemi gibiyim. Ama şimdi artık ben de yönümü bulmak istiyorum. Belki siz beni doğru yola sokarsınız.
Kitap Gayet güzeldi. Bir kadının hayatında yaşadığı bir olay bu kadar güzel ve sade bir şekilde anlatılamazdı. Yazarın anlatmaya çalıştığı durumu çok net anlayabilirsiniz. Hepinize tavsiye ederim. Bundan çıkaracağımız ders Herkes her şeyi yapabilir. Bizim de buna bir saygı göstermemiz gerekiyor.
Bir Kadının 24 SaatiStefan Zweig · Aperatif Kitap Yayınları · 2019151,1bin okunma