》BitutamDuygu《

》BitutamDuygu《
@Bitutamduygu
Bir yerde okumuştum; "Yüreği kendisine benzeyen insandan, vazgeçemiyor insan" diyordu.. ° Biraz kitap ° Biraz çay ° Biraz fotoğraf
"70'lerde olsak bir sürü plak alırdım sana, 80'lerde açık hava sinemasına götürür, izledikten sonra muhallebi ısmarlardım, 90'larda mahallenin bütün güzel misketlerini kazanır dökerdim avuçlarına, 21.yüzyılda nasıl sevilir inan ki bilmiyorum, içim ısınmadı bu yüzyıla, bağışla." demiş üstad. Ne güzel demiş..
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hani nasıl biliyor musun, yetişmek için canını dişine taktığın, koşturduğun yere varmışsın da orada seni beklemiyorlarmış, orada sana yer yokmuş hissi. Hani ucu ucuna kaçırılmış her şeyin arkasında bıraktığı kekremsi his. Bilirsin bazı sızılar eti değil, ruhu acıtır...
Edebiyat
Zülfü Livaneli 'nin de dediği gibi.. Durduk yere kendimi çok hüzünlü ve kırgın hissediyorum. Kim bilir hangi birikmiş olayların ruhuma yansıması bu..
Edebiyat
Nasıl anlatayım. Herkes güzel yollarda, ben adım bile atamamışım gibi. Herkes sevilmiş, benim başım hâlâ okşanmayı bekliyor gibi. Saatlerce beklenmesi gereken meydanda herkes oturacak bir tabure bulmuş bir ben ayakta kalmışım gibi.
Edebiyat
Bir gönüle girmek nasiptir, Orada kalmak ise marifet. Serdar Tuncer
Edebiyat