》BitutamDuygu《

》BitutamDuygu《
@Bitutamduygu
Bir yerde okumuştum; "Yüreği kendisine benzeyen insandan, vazgeçemiyor insan" diyordu.. ° Biraz kitap ° Biraz çay ° Biraz fotoğraf
"70'lerde olsak bir sürü plak alırdım sana, 80'lerde açık hava sinemasına götürür, izledikten sonra muhallebi ısmarlardım, 90'larda mahallenin bütün güzel misketlerini kazanır dökerdim avuçlarına, 21.yüzyılda nasıl sevilir inan ki bilmiyorum, içim ısınmadı bu yüzyıla, bağışla." demiş üstad. Ne güzel demiş..
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kalbim bu asrın dengi değil..
Edebiyat
Ya Hâlık! Sen ol deyince her şey oluverir, Ol de olayım yarattıklarının arasında kalayım. Halk ettiğin gibi ahlâklanayım. Sen yarattın diye güzel olayım. Hep en güzel kıvamda kalayım🌹
1000Kitap
Kafanın içinde bir mahkeme kurmuşsun, kendini fena halde yargılıyorsun..
Edebiyat