Bu güne kadar hiç bir kitabı yarıda bırakmadım. Sevmediğim kitaplar elbette oldu ama bunu 10 gün elimde gezdirip sadece 60 sayfa okuyabildim ve en son dayanamayıp bıraktım. Yaşıma mı uygun değildi hayal dünyama mı yoksa kitap gerçekten vasatmıydı bilemiyorum. Belki elimde olan tüm kitaplar bittiğinde bir şans daha verebilirim gibi hissediyorum. Yoksa kitaplığımda sonsuza denk tozlanacak gibi duruyor.