Vazgeçmeden sabırla beklemesini bilmeliydim. Ya yok olmayı seçecektim, Ya da inadına var olmak için direnecektim.
Bu gece bütün yüklerimi attım omuzlarımdan. Yüreğimdeki çiçeğe umutlarımı astım. Bir tutam sevgi, bir avuç aşk, Bir de dualarımı koydum üzerine. Ben seninle var olmayı seçtim. “ Demiş; YELDA SİVİL ÇELİK” :)