"vb.vb. için beni aşağılamak zorunda olmalarını, bunların onların gözünde yeteneksizliğimin ve bit kadar değerimin olmadığının göstergesi olduğunu anlıyordum. Ancak yine de bu kadar aşağılanmayı beklemiyordum."
Siz bilinçli oluşunuzla övünüyorsunuz ama hep kararsızlık içindesiniz, çünkü kafanız çalışsa da yüreğiniz fesatla kararmış, oysa ki temiz bir yürek olmadan tam anlamıyla doğru bir bilinçlenme olmaz. Hem ne kadar sırnaşıksınız, nasıl da ısrarcısınız, ne çok kırıtıyorsunuz!