Amin Maalouf severim. Bu kitabında farklı konuşturmuş kalemini. Beklenen gibi olmadığı için sanırım, bazıları zaman kaybı ya da hayal kırıklığı diye yorumlamış. Katılmamakla beraber saygı duyuyorum.
Mükemmel olduğunu da savunamam. Çünkü eksik...biraz kurgusu, biraz heyecanı... Ama yine de vermek istediği mesajı oldukça güzel bir anlatımla vermiş. Düşünmeye sevk eden bir tarafı var. Anlamak isteyene...
"Tek düşmanınızın ölüm olduğunu kabul etmeye hazır mısınız? Evet, ölüm, sadece ölüm. Rakip güçler, başka halklar, başka ırklar değil...Sadece ölüm..."
Kitabınız eksik olmasın..sevgiler..