Artık inanıyorum ki şükür Allah'la irtibattır.
Hz. Mevlana şöyle diyor: "Kesinlikle biliniz ki, bütün rollerin yazarı kişi değil, Allah'tır. Kişinin yaptığı her eylem, iyi ya da kötü olsun, bir niyetle ve bir düzenle zuhura çıkar; fakat gerçek mana kişinin düşündüğüyle sınırlı değildir. Eyle min gerçek manasını sadece Allah bilir ki, eylemi yaptıran da O'dur."