"Küçükken benim de bir ailem olsaydı, kesinlikle şimdi bu durumda olmazdım. Sanıyorum ki bambaşka bir kişi olurdum. Bir aile ne kadar kötü de olsa bir ailedir. Bir insanın ailesinin olması ve aile yaşantısı başkadır. Anne baba insana düşman olmaz, insanın kötülüğünü istemez. Yılda bir kez de olsa sevgilerini gösterirler. Hiç olmazsa yılda bir kez bir evin, bir yuvan olduğunu hissedersin. Ben ailesiz büyüdüm. Belki de bir ailemin olmaması beni duygusuz bir insan yaptı."