"İçimdeki dehşetin yerini, insanların kaderlerinin ne kadar da farklı olabileceği karşısında duyduğum hayret aldı ve bir kez daha her pencerenin ardında farklı bir kaderin yaşandığı, her kapının yeni bir yaşantıya açıldığını hissettim, bu dünyada her türlü hayatın yaşandığı,hatta böceklerin ateşli parıltıyla çürüdüğünü, hayatın en sefil köşesinde bile önceden tayin edilmiş olayların yaşandığı bilmek beni ağlatacak kadar mutlu eden bir duyguydu."
"İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız"