"Yapacağım çok şey var,hayatın sonsuza dek süreceğini sandığım günlerde hep ertelediğim şeyler bunlar.Sonra hayatın yaşanmaya değmeyeceğine inanmaya başlayınca da unuttuğum."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçek dostluğu hiç deneyimlememiş biriyim ve bu kitapla yollarımızın kesişmiş olması benim için çok anlamlı oldu. Lennie fazlasıyla saf ve masumken, George ise arkadaşını koruyup onu doğru bir şekilde yönlendirebilmek için her yolu denemekten çekinmeyen bir dost. İlk sayfalarda dostlukları bana çok geçmemiş, hatta George’u yalnızca zorba ve düşüncesiz biri olarak görmüştüm. Ancak ilerleyen sayfalarda, aralarındaki yıkılmaz bağı çok derinden hissettim. Zorlu yaşamlarında birbirlerine destek olan bu ikilinin hikâyesinde beni en çok etkileyen, George’un arkadaşı için yapmak zorunda kaldığı şeyler ve Lennie’nin George’a duyduğu saf ve sınırsız sevgiydi. Dostlukları o kadar güzel ve sarsılmaz ki… Çok fazla spoiler vermek istemediğim için yüzeysel olarak anlatmak zorundayım :) Aralarındaki bu dostluk bağı beni çok etkiledi; hatta kitabı bitirdiğimde, son sayfalar o kadar sarsıcıydı ki uzun uzun duvarları izlememe neden oldu.