İnsan olmak, yani gerçek,kendi vücuduna sahip, kanlı canlı bir insan olmak dahi bize güç geliyor:bundan utanıyor, ayıp sayıyor, bildik genel anlamda insan olmaya çabalıyoruz hep.Aslında biz ölü doğmuş yaratıklarız...
Bizi tek başımıza bırakın, elimizden kitapları alın o saat şaşkına döner, ne yana gideceğimizi, kimden yana çıkacağımızı, kimi sevip, kimden nefret edeceğimizi bilemeyiz.