Bugün sosyal medyada bir video gördüm ve bana çok farklı duygular hissettirdi.Balık yüzerek kendisini bekleyen köpeğin yanına geliyor biraz karaya doğru çıkarak buluşuyorlar. Sonra balık belli bir süre sonra suya geri dönüyor. Baktığında iki farklı yaşam ama dostluklarına engel olamamış yani demek ki istenince şartlar zorlanabiliyormuş…