Hani bazen badem yeriz sonra ağzımıza bir tane atarız ve çok acı gelir bütün yediğimiz tatlı bademlerin tadını unuturuz .Hayatta böyle aslında bazen hayat çok güzel giderken bir anda kötü bir şey olabilir ve tüm tadımız kaçabilir peki sırf o acılık yüzünden bir daha badem yemekten vazgeçer misiniz?
Ne kadar birbirimize benziyoruz sonbahar
Senin dökülecek yaprakların
Benimse dökülecek hüzünlerim var üzerimde
Sen yeniden çiçek açacaksın
Ya ben ;ne koyacağım hüzünlerimden kalan boşluğa…🦋
Uzun zamandır okuduğum ve bana birçok şey katan muazzam bir kitaptı. Konuları ele alış biçimi, yapılan alıntılar, verilen tavsiyeler hepsi çok güzel bir şekilde aktarılmıştı. Kendimi sohbet ediyormuşum ve birçok soruma cevap alırken buldum . Muhakkak okunması ve okutulması gereken bir kitap. Yazara bu güzel eseri yazdığı için içten bir teşekkür etmek isterim. Mecit Ömür Öztürk