Şimdi ölüm döşeğinde iken her şey eskisinden daha basit görünüyor. Yaşamaktan bahsediyorum. Paralel evren diye bir şey yok. “Şöyle olsaydı böyle olurdu“ demek anlamsız. Bunu anlamak bana pek çok açıdan büyük bir huzur verdi. Bir yandan da canımı acıtmaya devam ediyor. Hayatım böyle olması ne kadar acımasızca! Bu kavrayışla bakınca daha fazla yaşamak isterdim. Ama öyle olmayacak.
Sayfa 148 - April Yayıncılık - 1.Baskı·Kitabı okuyor