Açlık Oyunları filminde "El-it", Capitol'de ilkel koşullarda yaşayan insanlardan soyutlanmış lüks bir şekilde yaşıyor. Bu, nereye varacağımızı sembolik olarak çok güzel anlatıyor. Zengin ve güçlü olanlar, polis devleti tarafından korunup lüks içinde yaşarlarken, insanlar mega şehirlerdeki minik kutu benzeri evlerde sürüler gibi yaşayacaklar. Bugünlerde, global "mutenalaştırma/kaliteleştirme işlemi olarak bu "Capitol"lerin ortaya çıktıklarına tanık oluyoruz. Fakirler, paraları yetmediği ve yetkililer tarafından en basit tamirlerinin yapılmadığı için elverişsiz olan evler yüzünden "Capitol" alanlarından uzaklaştırılıyorlar. Başka bölgelere yerleştikleri zaman, onların terk ettiği yerlere zenginler için yeni binalar inşa edilmeye başlıyor. Bu, uzun zamandır, başta Londra ve Los Angeles olmak üzere dünyadaki bütün şehirlerde gerçekleşiyor.