Ben 1952'de doğdum, dolayısıyla bu gözetlenen toplum kavramı başlamadan önce hayatın nasıl olduğunu bilirim. Bugün gençler sadece okulların, şehirlerin ve toplulukların gözetlendiğini biliyorlar ve onlara bu şekilde empoze edilmiş olduğu için "normal" sayıyorlar. Oysa insanların internette nereye girdiklerini, evlerinde akıllı TV'ler, akıllı telefonlar, akıllı sayaçlar, teknolojik ofis asistanları ve oyuncaklar dahil internete bağlı her şeyle ne yaptıklarını izlemek ve sizin kameralar, insansız hava araçları, telefonlar, tabletler, saatler ve mikroçipler ile gözetlendiğinizi bilmeniz "normal" değil!... Bu korkunç, gereksiz ve çılgınca bir şey! Bunun bizi terörizmden korumak için yapıldığını söylüyorlar, ama bu bariz bir yalan! Her gün "Açlık Oyunları Toplu- mu" için polis/asker cihazlarının ve askeri yapıların yerleştirildiğini görüyoruz, bu %1'lik grubun iradesini, bütün insanoğluna dayatması için tasarlanmış bir şey! As- linda tam olarak bu grubun da değil. Unutmayalım ki bu %1'lik grup ve global "ağ" sadece insanları feci şekilde kontrol altında tutmak üzere yönetiyor, oysa geri planda ipleri ellerinde tutanlar, gizli âlemlerdeki manipülatör Archon Sürüngen'ler!...