Aydın

Aydın
@Bluedream34
@Bluedream34·
·
sabitlendi
Seni seviyorum, çünkü..." "Hiçbir şey söyleme," diye sözünü kesti. "İnsan sevdiği için sever. Aşk'ın hiçbir gerekçesi yoktur."
Sayfa 144·Kitabı okudu
Reklam
Amin
Tanrım, lütfet, avutulmaktan çok avutmayı, anlaşılmaktan çok anlamayı, sevilmekten çok sevmeyi dileyeyim. Çünkü insan verince alır; benliğini unutunca benliğini bulur, affedince affedilir, ölünce sonsuz hayata erişir. Amin.
Hava soğuk, ama benim içim üşüyor.
#oguzatay
Anlamıyorlar,nazlanıyorum sanıyorlar.Oysa hiçbir şey istemiyor içim....
İçime gel rüzgar es soğuk soğuk, yoksa bu yangın yeri boğacak beni.
Reklam