Bağırmak gerekir ve bağırmak için, her zaman konuşuyor olmak gerekmez. Bir insan sessizce de bağırabilir.
Siz içinizden bağırmak nedir bilir misiniz ? Ben çok iyi bilirim…
Bazı şeyler vardır; kelimelerle anlatılır, bazı şeyler bakışlarla, bazı şeyler seslerle, bazı şeyler sadece yazarak, bazı şeyler de konuşarak.
Bazı şeyler için yazmak, konuşmak, bakmak yetmez.
Bir insanın içinde hiç mi anne baba sevgisi kalmaz ? Bırakmadılar. İçimde onlara karşı gram sevgi bırakmadılar… Benimle hayatları boyunca ilgilenmeyen bir anne - baba ikilisinin şimdi ilgilenmesini istemiyorum.