Blueghost

Blueghost
@Blueghost07
Bağırmak gerekir ve bağırmak için, her zaman konuşuyor olmak gerekmez. Bir insan sessizce de bağırabilir. Siz içinizden bağırmak nedir bilir misiniz ? Ben çok iyi bilirim…
Sayfa 266·Kitabı okudu
Reklam
Bazı şeyler vardır; kelimelerle anlatılır, bazı şeyler bakışlarla, bazı şeyler seslerle, bazı şeyler sadece yazarak, bazı şeyler de konuşarak. Bazı şeyler için yazmak, konuşmak, bakmak yetmez.
Sayfa 266·Kitabı okudu
Hayatımıza insanlar giriyor, onlara alışıyoruz ve alıştığımız anda çıkıyorlar hayatımızdan. Bu adil mi ?
Sayfa 187·Kitabı okudu
Ruhumdan her geçeni dudaklarımın arasından yollasam, ruhumun içinde ne kalır ?
Sayfa 153·Kitabı okudu
Bir insanın içinde hiç mi anne baba sevgisi kalmaz ? Bırakmadılar. İçimde onlara karşı gram sevgi bırakmadılar… Benimle hayatları boyunca ilgilenmeyen bir anne - baba ikilisinin şimdi ilgilenmesini istemiyorum.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Reklam