Ah ah nefsimize en ağır gelen şeydir kendi hatalarımız görmek ve kabul etmek oysa kendi hatalarımızı görmeden ve kendimizi tanımadan mutlu olmamız imkansız.Kendimizi tanımazsak ömrümüz başkalarını suçlayarak geçer. Problemlerimizi çözemeyiz tekamül edemeyiz ileri değil hep geri gideriz.