Fikriiimce

Ah ah nefsimize en ağır gelen şeydir kendi hatalarımız görmek ve kabul etmek oysa kendi hatalarımızı görmeden ve kendimizi tanımadan mutlu olmamız imkansız.Kendimizi tanımazsak ömrümüz başkalarını suçlayarak geçer. Problemlerimizi çözemeyiz tekamül edemeyiz ileri değil hep geri gideriz.
Reklam
Ağzı olan zaten konuşabilir; nerede susacağını bilmek kişinin aklını gösterir. Dilimize dikkat etmezsek, önce kendi kalbimizi kırdırırız.
Sevgi olmadan insan sarayda yaşasa da saray zindan gibi gelir, sevgi ile de samanlık seyran olur. Sevgi her şeyi güzelleştirir.
... sevgi nazlı bir bebek gibidir. Bakmak, beslemek, büyütmek lazımdır. Fakat çoğu zaman sevgi kendi haline bırakılıyor.
Biz sadece küçükler büyür sanıyoruz ama büyükler de büyür..
Reklam