Fikriiimce

“NE BÖYLE SEVDALAR GÖRDÜM NE BÖYLE AYRILIKLAR" Ne zaman seni düşünsem Bir ceylan su içmeye iner Çayırları büyürken görürüm. Her akşam seninle Yeşil bir zeytin tanesi Bir parça mavi deniz Alır beni. Seni düşündükçe Gül dikiyorum elimin değdiği yere Atlara su veriyorum Daha bir seviyorum dağları..
Şiir
Reklam
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa Bil ki seni düşünüyorum..
"Her dili bilebilirsin. Fakat eğer birinin sessizliğini anlamıyorsan, çok şeyi kaybetmişsin..."
Dostoyevski'nin de dediği gibi: "Seni düşünmeyen, anlamak istemeyen, anlamamazlıktan gelen insanlara yön değil, yol vermelisin.."
"Anlamak isteyen sesinden de anlar, sessizliğinden de.." Paulo Coelho
Reklam