İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır.Onun yaptığı kötülüğü görüyorsun ama kendinkine gözlerin kapalı.Sadece o kötü olsa,sen hep iyi olsaydın ortada kin olmazdı..
Ah ah nefsimize en ağır gelen şeydir kendi hatalarımız görmek ve kabul etmek oysa kendi hatalarımızı görmeden ve kendimizi tanımadan mutlu olmamız imkansız.Kendimizi tanımazsak ömrümüz başkalarını suçlayarak geçer. Problemlerimizi çözemeyiz tekamül edemeyiz ileri değil hep geri gideriz.