Bu okulda kimin ne yaptığına emin olmak mümkün olmuyordu. Çünkü bu okul ikiye ayrılmıştı.
Yalancılar ve yabancılar...
Kimisi suçu işler,yalan söylerdi.
Kimisi suçlara şahit olur, olan bitene yabancı olduklarını iddia ederlerdi.
Belkide asıl yabancılar,yalancıların ta kendisiydi.