Çok fazla rahatsız edici mesaj aldığım için mesaj kutuma bakmıyorum. İyi niyetli yazanlar kusura bakmasın lütfen. Uygulamayı sadece kitap için kullanıyorum. Teşekkürler...
Ölmekten deli gibi korktuğum yer altıydı, oysa bu çok aptalcaydı. Çünkü yerin üstünde ölsem bile yapacakları ilk şey beni yerin altına gömmek olacaktı.