Çok fazla rahatsız edici mesaj aldığım için mesaj kutuma bakmıyorum. İyi niyetli yazanlar kusura bakmasın lütfen. Uygulamayı sadece kitap için kullanıyorum. Teşekkürler...
Çünkü belki de sandığımız kadar geride bırakamamıştık birçok şeyi. İçimizde bir şey, bir parçamız olduğu gibi kalmıştı; etrafımızdaki dünyadan korkuyorduk ve -kendimize bundan dolayı ne kadar kızarsak kızalım- birbirimizi bırakamıyorduk.
Sanırım bu tür sorunların geçmişte, ergenlik günlerimize kaldığını düşünüyordum, artık bizi bekleyen sorunlar o kadar büyüktü ki, onlardan başka bir şey düşünmeyiz sanmıştım.
Ölmekten deli gibi korktuğum yer altıydı, oysa bu çok aptalcaydı. Çünkü yerin üstünde ölsem bile yapacakları ilk şey beni yerin altına gömmek olacaktı.