B.Koca

B.Koca
@BnurKoca
Çok fazla rahatsız edici mesaj aldığım için mesaj kutuma bakmıyorum. İyi niyetli yazanlar kusura bakmasın lütfen. Uygulamayı sadece kitap için kullanıyorum. Teşekkürler...