Çiçekk

Yas aslında bencildir, terk edilmiş bir dünyada kendimiz için tuttuğumuz bir yastır.Ben onsuz nasıl yaşarım? .....Ama bu hikayenin sadece bir parçası, vedalaşmanın bir yüzü.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz burada ne kadar mutsuz olduğumuzu bilmediğimiz için mutluyuz.
Biri o öldü demediği sürece hala bir umut vardır.
Eti senin, kemiği benim demek istedi galiba:))
Gabrova Okulu' nun 1884' e ait yönetmeliğinde şöyle yazdığı söylenir: "Tedrisata ergin ve dayağa mukavemet gösterebilen çocuklar kabul edilir."
Endişeli olduğumu hissetti ve bana şöyle dedi: Korkulacak bir şey yok, bekleyeceğim...