Sadece çocukluk ve ölüm vardır, derdi Gaustin.
Ölümden söz etmemek için çocukluktan söz ediyorum.Sadece orada, çocukluğumuzda, fiilen ölümsüzüz.Çoğu durumda.
Bazen, gazeteyi ona uzatırken gözüm manşetlere takıldığında rahatsız oluyorum.Tanrım, son günlerinde ne saçmalıklar okumak zorunda kalıyor.Babamın böyle bir dünyada ölmesinden utanıyorum.