O öğle sonrası iki şeyi öğrendim: sadece yaşlıların ölmediğini ve yetişkin biri bile böyle çaresizce ağladığına göre insanın bir yakınının ölmesinin çok korkunç olması gerektiğini.
Çiçekler aslında ölülerin gizli periskopları değil midir? Acaba ölüler dünyayı toprağın altında çiçeklerin saplarından mı izlerler?
Evet babam bahçıvandı. Şimdi bir bahçe.