📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk kitap güzeldi ama 3. Kitaba geçmişiz ve zaman sadace 3 kitapta toplam 30 gün sürdü en çok olayları öğrendiğimiz kitap buydu ama uzatılmıştı ve sıktı şu kadarcık bilgi olay için üç kitap okumak bazı yerler gereksizdi
O kadar çok kafamı salladım kafasını salladı gibi replikler vardı ki gına geldi ve seriye bu kitapla son veriyorum ilk kitap bir o kadar güzelken 2 ve 3. Kitabı
sevemedim