İlginç bilgiler vardı renkli çizimlelerle anlatılmıştı psikolojiyle yeni ilgilenmeye başladıysanız okuyanilirsiniz benim ilgimi çekti bitirdim kitabı ama pek bana bi şey katmadı
Bazı şeyler öğretici olabilir bana ne bir şey kattı ne de duygu hissettirdi belkide bir insan için bu kadar çaba göstermemek gerek onu öğrenebiliriz benim bu kitap hakkında böyle düşünmem okuduğum zamanın çok yoğun ve zorlayıcı geçtiği bir dönem olduğu için olabilir boş vakitlerimde okuduğum için pek bi keyif almamın sebebi olabilir