İstenildiği gibi olan ya da olmayan șeylere üzülmekle o kadar zaman harcıyoruz ki treni kaçırıyoruz. Hayat kendi yolunu bulur ve her șey olacağına varır. Sadece yașa ve bırak olsun gitsin.
"Senin de yüreğin çarpıyor mu?"
Çarpıyormuș. Herkesinki çarparmıș. Ama kimininki aydınlık olurmuş, kimininki karanlık. Dışarıdan hangisinin karanlık, hangisinin aydınlık olduğu nasıl anlaşılır Înci? Nevin'e sordum:
"Dünyanın en zor işidir onu birbirinden ayırmak,' dedi,