Öncelikle ne öven ne de yeren yorumlara katılıyorum. Asla okumam, boşa zaman kaybettim diyemem bu kitap için ama inanılmaz bir cinayet, inanılmaz bir kitap kesin okuyun da demem. Öncelikle ilk bölümden öleni de öldüreni de öğreniyoruz, böyle olunca da diyoruz ki tamam kitap bizi sonunda şaşırtacak… ama maalesef devamında sıkıcı ilerleyen bir olay örgüsü vardı. Katili biz öğrenmeseydik de Serim Düğüm ile biz de cinayeti çözmeye çalışsaydık ya da altından başka olaylar çıksaydı ilginç bir kitap olurdu ama maalesef ilk sayfalarda katili öğrendik, gerisi de klasik soruşturma aşamalarını anlatmış. Buradan sonrası spoiler
Yazarımız asıl katil yerine ana karakterimizin hapse girmesi olayını belki şaşırırız diye olaya katmış ancak baştan beri delilleri temizlettiği kızın başına bunların geleceği kabak gibi ortadaydı. Sonda hayvanların içeri girmesiyle kızımızın kurtarıldığı sahne güzeldi ama orada da kurtaran kişinin Şahin olmasını isterdim çünkü baştan beri bir şeyler yapmaya çalışan bir karakterdi. Kısaca akıcı dili için yazarımızı tebrik ediyorum, umarım daha iyi bir kitapta yine karşılaşırız