📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ölümden köşe bucak saklıyorsun beni, sakınıyorsun ama belki de tek çıkış yolum budur. Ölüm sandığımız kadar karanlık değil, asla sahip olamayacağımız bir aydınlık gibidir."
"Ben ölemiyorum Maya. Ve artık insan olmadığımdan beri bana en çok insan hissettiren şey sensin. Doğru, karanlık, hem de çok... Ama sen ölürsen bu ikimizin de sonu olur gibi hissetmeyi durduramıyorum. Benim karanlığım içine sen karıştığından beri sanki bulanık bir alacakaranlık. Benim için artık umut yok, beyaz bir dünya seçenek bile değil. Ama sen beni, bütün düşüncelerimi gri yapıyorsun. Sen, gece saçlı kız... Sen benim perdeleri aralamama neden oluyorsun."
"Fazla soğuksun. Cehennem için bile. Kendini kötülüğün beden bulmuş hali gibi hissediyorsun, biliyorum ama cehenneme karşı koyup tüm ateşi söndürecek biri varsa o da sensin. Yine sensin. Sen karanlığın içinde aydınlığa kavuşmuş tek insansın."