Öylesinebiri

Öylesinebiri
@Bookwormhera
"Neyin doğru olduğuna inanıyorsan onu yapmalısın!"
Sizde kitap okurken dünyadan kopuyor musunuz?
Reklam
Sonra da neden çok kitap okuyorsun
Oysaki aşkın en güzeli, kitaplarda olanıydı. Saf, temiz ve el değmemiş masumiyetin heyecanı vardı o aşklarda.
Alıntı
"Şair haklıymış, çok ağlayan kadınlar çok güzel gülermiş..."
Yeşil Green·Kitabı okudu
Alıntı
Birinin size saygısızlık yapmış olması sizin değil, saygısızlığı yapanın problemiydi.
Sayfa 63·Kitabı okudu
"Bana yapılan hiçbir şeref yoksunluğunu öyle kolay unutmam..."
Reklam