Güzeldi hiç beklemediğim bir anda aşk iltifatı oldu ve sanki o sayfa dönüm noktasıydı başka bir kitaba geçmiş gibi hissettim ama okunur mutlu sonlu bu arada
Ah sanırım ben Selim ve Bahar aşkını çok beğendim. Hani birbirlerini o kadar güzel tamamlıyorlardı ki Bahar tünelin sonundaki ışığa inanan bir kadın Selim ise tünelin ortasında kalmış ışığı görmeden inanmamış bir erkek Çöl ayısı ile Havaalanı cadısı çok tatlıydılar
Eğer dizisi izleyip bir kitabınıda okuyayım demeyin bence dizisi çok masum olarak anlatılmış aslında kitabı okuyunca ve dizide daha komik bir hal almış ama kitabıda bir ayrıydı diyebilirim
Ah zeze ah çocukluğunu okumak beni çok acıttı. Gerçekten neden çocuklara her şeyi gerçekliğiyle anlatılır hemde dayak yemesi zeze bu yaşında çoğu şeyi hak etmedi hem çalıştı o yaşta çabaladı bu çocuk...
İyiydi güzeldi hoştu ama cinayetmi çözüyoruz yoksa başka şeyler mi yapıyoruz anlamadım ama deva kitabını hak eder bence belki myles ile Taylor aşkını daha iyi anlatan 2.kitap gelsin isterdim