Buda çok güzeldi ama maalesefki benim için 1.kitabı her zaman çok daha güzeldi çok daha mükemmeldi ama yinede onların yüz yüze gelmesini okumak güzeldi. Teşekkürler Kübra ve 3.kitabıda gelecek onu da okucam.
Her kitap dağıttı bu topladı diyebilirim mükemmeldi ve çok komikti ilk başta sarmadı ama sonra kitapla kardeş gibi hissettim sanki diyebilirim. Romantik komedi okuru olarak benden tam not aldı