Eğer dizisi izleyip bir kitabınıda okuyayım demeyin bence dizisi çok masum olarak anlatılmış aslında kitabı okuyunca ve dizide daha komik bir hal almış ama kitabıda bir ayrıydı diyebilirim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ah zeze ah çocukluğunu okumak beni çok acıttı. Gerçekten neden çocuklara her şeyi gerçekliğiyle anlatılır hemde dayak yemesi zeze bu yaşında çoğu şeyi hak etmedi hem çalıştı o yaşta çabaladı bu çocuk...
İyiydi güzeldi hoştu ama cinayetmi çözüyoruz yoksa başka şeyler mi yapıyoruz anlamadım ama deva kitabını hak eder bence belki myles ile Taylor aşkını daha iyi anlatan 2.kitap gelsin isterdim