Bebekleri ve çocukları kavuran bombalar ne zamandır ruhumu incitiyor. İnsanlık , tarihin bu diliminde, bu denli acımasız bir barbarlığa nasıl olup da sessiz kalıyor? Eli kanlı, alçak, ruhsuz katiller nasıl bir utanmazlıkla bebeklerin üzerine kimyasal silahlarını yağdırıyor ve dünya ile alay edebiliyorlar?