"Hani dudaklar birbirine değmek üzeredir," dedi dudaklarını dudaklarıma yaklaştırırken, "ama değmez ya... bence dünyanın en güzel yeri tam o zaman dilimi."
"Bu garipti. Yani insanın kendini katilinin kollarında güvende hissetmesi, ne yaparsa yapsın ona sığınması ve sadece onunlayken huzur duyabilmesi... Bu iş bitecekti, er ya da geç bir sonuca bağlanacaktı. Kendimi küçük odamda yapayalnız bulunca ne yapacaktım?
Artık Ediz Çağıran'sız bir hayat düşünemiyordum."