📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gözlerimin içine bakarken, "Ölemezsin," dedi net bir sesle. Gözlerindeki
boşluğa bakıyordum ve o boşluk da yine benim içime bakıyordu. "Ben
hayatıma giren insanları kaybetmekten çok sıkıldım Lina. Ölemezsin."
"Ölmem," diye onayladım onu. "Bazen dayanılmaz oluyor ama yaşamam
gerektiğini biliyorum."
“İyi misin sen? Sormayayım diyorum ama…”
Siyah gözlerine bakarken “Sorma,” dedim. "Şimdi sorma. Yarın sorarsın."
…
“Yarın oldu,” dedi Aral.
Gözlerim önce arabadaki saate çevrildi.
00.00.
Ardından Aral’a baktım gözlerini bana çevirmişti o da.
“Nasılsın?”
Ona yarın sorarsın, demiştim. Şimdi yarın olmuştu ve onun ilk yaptığı şey bana nasıl olduğumu sormaktı.
"Hep böyle biri misin?"
"Nasıl mıyım?"
Gözlerimi yüzüne çevirdim. "Dikkatli? Ya da gözlem yeteneği yüksek
mi denir?"
O da bana bakıyordu şimdi. "Kişiye göre değişir. Herkese bakarım
ama sadece istediklerimi görürüm."