Gelgitlerinde boğulduğumuz yaşam adı verilen bu koca okyanusta, sadece birkaç kişi yüzmeyi biliyordu. Bazılarının teknesi vardı, bazılarının kıytırık bir kazığı, bazılarının ise yırtık bir can simidi...
Pek çoğu ise hiçbir şeye sahip değildi. Sahi; yaşamı lütuf kılan ölüm ise,ölüler neden bu kadar huzurlu?