Düşüncelere dalıyor insan gece olunca
Eski zamanı düşünüyor
Şimdi ki zamana dalıyor
Böyle değildik biz diyor
Böyle olmamalıydık
Aşk Sevgi Saygı
Bu hale gelmemeliydi
Birini severdin bir tek insanı
Bir kişiye aşık olurdun
Bir insana saygı duyardın
Özlemek vardı
Hasret vardı
Elinden tutabilmek için
Utangaçlık vardı
His vardı his
Kalbinde pırıl pırıl parlayan aşk
En ufak dargınlıkta gönül alma vardı
Kıyamamak vardı sevdiğine
Kokusunu içine hapsetmek diye bir şey vardı
Gözlerine şarkılar yazılırdı
Güzelliğine şiirler dökülürdü
Günün en güzel anını onunla geçirmek
Gece olduğunda uyuyamamak vardı
Çünkü gerçek sevgi
Çünkü gerçek Aşk vardı
Şimdi ne oldu insanlar
Neden bu kadar değişti
Aldatmak moda
Sevmek yalan
Hep yeni bir sayfa açmaya çalışır insan
Ama açtığı her yeni sayfada
Aynı tuzağa düşer insan
Hisler duygular şarkılar şiirler
Aynı güne uyanırsın
Mutluyum sanırsın
Aynı geceyle sonlandırırsın
Gözyaşlarınla hüzünlenip ışıkları kapatırsın
Unuttuğunu sanıyorsun kendince
Ama
Bir kıvılcım kor ediyor yüreğini sessizce
Susuyorsun
Uzaklaşıyorsun
Gitmek istiyorsun
Ama
Hep bir iz taşıyorsun ondan gizlice…
İyi geceler…