MD

@Borgona·
·
sabitlendi
Ne kadar da büyütmüşüz, büyümeyi gözümüzde... büyü büyü olmuyor… büyüdükçe büyü bozuluyor.
Reklam
İnsan hazza üstün geldiği gün, acıya da üstün gelecektir.
Felsefeyle uğraşmak çağlar arasındaki mesafeyi kapatır, kuşku duymasına, huzur bulmasına, insan doğasına üstün gelmesine ve onu aşmasına olanak tanır.
Kendi içine çekilip yaşamı felsefe yoluyla düşünmeye başlayan insan, çoğunluğun, yeryüzüne özgü, aslında hiçbir değeri olmayan birçok gereksiz şeye değer verdiğini, bu yüzden onlardaki dışsal unsurlara dayanan mutluluk görüntüsünün sahte ve geçici olduğunu anlayacaktır.
Yanlış yargılardan vazgeçmenin yaşamdan vazgeçmek, yaşamı reddetmek olduğunu, öne sürmeye temel olarak eğilimliyizdir.
Reklam