Borhan

Kendi kendime, kusurlarımız var, hatta çoğunlukla tahammül edilmez... cani ve barbar varlıklarız, diyordum. Ama bu biziz!
Sayfa 63·Kitabı okudu
Reklam
Kim ne derse desin, "katlanılmaz kuşku" acımasız kesinlikten yeğdir.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Hayatını sevimli bir nokta ile noktalamak daha iyi. İsterse yalan olsun.
Sayfa 23·Kitabı okudu

Borhan

, bir kitap okudu
9/10
·256 syf.·
10 günde okudu
·
2022 1. kitabı
Stefan Zweig
9.1/10 · 887 okunma
... ne var ki dalkavuk ruhlar özgürlüğü asla kaldıramazlar, her zaman zorunlu olarak köleliğe sığınırlar.
Sayfa 249·Kitabı okudu
Reklam