“Sıcağından, denizinden, kumundan , güneşinden vıcık vıcık sıcağından neminden, çocukluğumdan beri nefret ettiğimsin sen. Mümkünse hiç uğrama yaşamımın kıyısından berisinden. İliklerime kadar nefret ediyorum hem isminden hem cisminden. Yaz; bırak git yakamı Allah’ını seversen…”
Beni pastoral-ağıt şiir yakmama ve saçmalamama neden olan yaz mevsiminin tamamen yok olması dileğimle!