Bakışmak, hiçbir kelime
kullanmadan bakışlarımızla
karşımızdakine
kendimizi anlatma yoluydu elbette. Ama
anlatılan şey de, anlaşılan şey de, aslında
hoşumuza giden derin bir muğlaklık taşıyordu.
İnan bana, kaç yaşında olduğun fark etmez.Herkes yaşlanır.Herkes bir meslek öğrenebilir,vergilerini ödeyebilir ve bir aile kurabilir.Ama bu büyümek değildir.Asıl önemlisi dünyan sarsıldığında nasıl davrandığın ve etrafında neleri ne kadar görebildiğindir.