Yaşadığımız çağda insanlar sanata, sanki sanatçının kendi yaşam
öyküsünün bir ifade biçimiymiş gibi bakıyorlar. Soyut güzellik duygusunu kaybettik. Eğer yaşarsam, bunun ne olduğunu göstereceğim
herkese; işte bu yüzden de Dorian Gray’in portresini hiç kimse
görmeyecek.