İnsanlar birbirini çok sevebiliyor, ayrılabiliyor, elbette ayrılırken birbirlerine delice aşık olsalar bile ayrılıyorlar. Büyük kavgalar edip çiftlerden birinin ciddi ölüm kalımlı bir hastalık yada ameliyat geçireceğini öğrendiğinizde, herşeyi bir kenara atıp sevginizi ve desteğinizi ona veriyorsunuz, ne kadar güzel ama insanların birbirinin değerini anlamaları için ölüme yaklaşmaları mı gerekiyor?? Yoksa toplumsal yapıda düşeceği yerden korktuğu için mi değer veriliyor??......
Serap mutlaka pencerede olurdu. Şaşmaz. Ev tek katlı, pencere yere yakın. Sıçrasam dudaklarım dudaklarına yetişir. Newton yerçekimini bulmamış olsa öpüşebiliriz azcık. Ama asıl sorun Newton değil, sorunun büyüğü Arşimet! Ve "suyun kaldırma kuvveti"