Neke tezer biz? Öküş tiyin neke korkur biz? Az tiyin ne basınalım?
( Niye kaçıyoruz? Çoklar diye niye korkuyoruz? Azız diye niye kendimizi hor görelim?)
Tonyukuk Abidesi: İkinci Taş, Batı yüzü
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçekten Orhun âbidelerini , bugün Türkiye'den binlerce kilometre uzakta eski Türk yurdunda, bugünkü Moğolistan'da Türklüğün şehadet parmakları olarak yükselen bu mübarek taşları kana kana okumak, her kelimesi üzerinde derin derin düşünmek, resimlerini huşû içinde seyrederek ruhu yıkamak, her Türk için milli ibâdettir.
Muharrem Ergin